טונר מקורי – hp

אחת מפעילויות המשרד הנפוצות ביותר היא הדפסה וצילום של דפים ומסמכים. אכן גם בשנת 2021 הדפסת דפים היא חיונית לצורך קיום של משרד מתפקד ותקין. השימוש במדפסת משרדית אינו דומה לשימוש בייתי ולרוב ישנו שימוש מוגבר במכונת ההדפסה, מה שעלול לגרור עלויות גבוהות ומצריך חשיבה כיצד ניתן לחסוך בתפעול מכונות ההדפסה. אופציה נהדרת היא שימוש בטונר אשר מאפשר יכולות הדפסה גבוהות ומוזיל משמעותית את עלויות האחזקה.

 

מה זה "טונר"

לפני שנים אחדות רעד עולם המדפסות כאשר הומצאה מדפסת הלייזר, מדפסת בעלת יכולות הדפסה גבוהות ועבודה ממושכת. אותן מדפסות לא עשו שימוש בראשי הדיו הקלאסיים אלא בראשי הטונר. ראשי הטונר אינם כוללים דיו צמיגי אלא מלאים באבקה דקה מאוד אשר משודכת לדף בהתאם לפקודות המדפסת, מה שיוצר הדפסה במהירות גבוהה יותר, חיסכון בחומר גלם ותמונה חדה וברורה של הטקסט.

 

היתרונות של שימוש בטונר

כאמור שימוש בטונר מתאים אך ורק למכונות לייזר ושילוב שני המוצרים מאפשר חיסכון כלכלי גדול. אומנם עלויות הרכישה של מדפסת לייזר ושל ראשי הטונר עשויה להיות גבוה מרכישה של מדפסות רגילות, אך בהדפסה בכמויות משרדיות זוהי בחירה משתלמת שכן ראשי הטונר מאפשרים הדפסה של כמות דפים גדולה ולכן תדירות החלפת הראשים נמוכה בהרבה.

 

שימוש בטונר מקורי

מדפסות הלייזר הן מוצר יקר יותר מאחר והן מיוצרות בטכנולוגיות מתקדמות והן כוללות יכולות משופרות על פני שאר סוגי המדפסות. לכן חשוב לשמור על תקינותן ולעשות שימוש אך ורק בחלקים מקוריים ככלל ובפרט בראשי טונר מקוריים. מדובר אומנם בהשקעה מעט גדולה יותר, אך בטווח הארוך היא שומרת על המדפסת ומאריכה את חייה ואת תקופת שירותה במשרד. שימוש בחלפים לא מקוריים עשוי לגרום לנזק למדפסת, לתוצאות הדפסה נחותות ולבסוף לבזבוז של כסף מיותר.

 

הטונר של  HP

חברת HP ידועה כאחת מחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם, כאשר בעולם המדפסות ומכונות הצילום היא מובילה בפער ניכר על פני יתר המתחרות. מוצרי החברה נחשבים לאיכותיים ביותר, העמידים ביותר ובעלי כושר העבודה הטוב ביותר. לכן בחירת הטונר של HP היא בחירה במוצר מנצח, אשר יבטיח שימוש נוח ויעיל במדפסת ויאפשר לכם ראש שקט בנוגע להדפסות המשרד השוטפות. הטונרים של HP אידיאליים לשימוש במדפסות החברה, מתאימים למגוון המדפסות הרחב שיש לחברה להציע ומגיעים בשלל צבעים אשר מאפשרים הדפסה של תמונות באיכות גבוהה.

 

טווינר – ציוד משרדי במשלוחים לכל הארץ

החברה שלנו הוקמה בשנת 2008 במטרה להנגיש מגוון רחב של מוצרי משרד במחירים אטרקטיביים, באיכות שירות גבוהה ואיכות המוצר הטובה ביותר. הכל תחת קורת גג אחת ועבודה נוחה מול ספק אחד. אנו גאים להיות החברה המובילה בישראל בתחום והחברה בעלת החנות המגוונת ביותר עם מעל ל-1000 מוצרים הניתנים להזמנה באתר. אנו קוראים לכם להצטרף לקהל הלקוחות המרוצים שלנו. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר דרך המספר 04-8538833.

img מכונות אוטומטיות
דילוג לתוכן