טונר תואם – איכות פרמיום, מחיר אטרקטיבי

מכונות ההדפסה והצילום של המשרד שלכם כנראה עובדות שעות נוספות, לכן הגיוני שפעולת החלפת הטונר היא עניין שבשגרה עבורכם. אך חשוב לדעת כי בחירה נבונה של טונר עשויה לחסוך עבורכם כסף רב ולגרום לכם לחייך בכל פעם שתיגשו להדפיס מסמך או טופס. כל מה שצריך לדעת על טונר חלופי ועל דיו תואם למדפסת, לפניכם במאמר הבא.

 

מה זה טונר?

מחסנית דיו קלאסית מכילה כמות מסויימת של דיו נוזלי המיועד להדפסה של מספר ספציפי של דפים, מחסניות הדיו הנפוצות ביותר מכילות דיו שחור אך ישנו מגוון רחב של מחסניות דיו במגוון צבעים. בשונה ממחסניות הדיו, טונרים מכילים אבקה דקה ביותר אשר מותזת במהירות גבוהה לעבר דף הנייר וכך נוצרת פעולת ההדפסה. מחסניות הטונר אומנם מעט יקרות יותר, אך ביכולתן לספק הדפסה של כמות דפים גדולה ובכך למעשה הן מגלמות חיסכון בכסף לטווח ארוך.

 

מה ההבדל בין טונר מקורי לתואם

כאשר אתם קונים מדפסת של מותג מדפסות מסוים תעמוד בפניכם הבחירה האם לרכוש טונר מקורי או תואם. טונר מקורי הוא טונר המיוצר על ידי אותה חברה המייצרת את המדפסת. היתרון שלו הוא מובהק, שכן היצרניות מתאימות את השימוש בו באופן אידיאלי למדפסות שלהן וכך מתקבלות תוצאות ההדפסה המושלמות ביותר. אולם לצד תוצאות הדפסה מעולות צמוד תג מחיר גבוה אשר מוריד את כדאיות העסקה. הפתרון להוזלת עלויות היא בחירה ב-טונר חליפי, האם טונר חליפי למדפסת לייזר הוא קנייה משתלמת?

 

טונר תואם פרמיום

התשובה לכך היא אינה חד משמעית והיא תלויה במידה רבה באיכות הטונר החליפי אותו תרכשו. כיום, ישנו היצע גדול ביותר של טונרים חליפיים אשר מיוצרים על ידי חברות מובילות ומהווים חלופה איכותית המספקת תוצאות הדפסה מרשימות תוך שמירה על תקינות המדפסת והבטחה של אורך חייה. לטונר החליפי יכולות דומות לטונר המקורי, אך תג המחיר שלו נמוך משמעותית מה שעשוי לחסוך עבורכם כסף רב לטווח ארוך.

 

איפה קונים טונרים?

בשל העלות הגבוהה של מכונות הצילום וההדפסה מומלץ שלא להתפשר ולרכוש טונר או ראש דיו תואם אך ורק בחנות מוכרת ואיכותית. קניית טונר תואם באיכות ירודה מחברות לא מוכרות עשוי לגרום לנזק גדול למכונת ההדפסה ואף להוציא אותה מכלל שימוש. כאשר אתם קונים שימו לב הטונר או ראש הדיו נמצא באריזתו המקורית או לחלופין הוא תואם מדגם "פרימיום", וכי המחיר תואם את מחיר השוק שכן מחיר נמוך מידי עשוי להצביע על תרמית מסוכנת.

 

דגשים לקנייה מקוונת

אחד היתרונות הגדולים של התקופה הנוכחית הוא האפשרות לקנות מוצרים בצורה מקוונת. גם מוצרי משרד כמו טונרים וראשי דיו זמינים לקנייה, אך חשוב להיזהר ולשים לב כי אתם רוכשים רק מוצרים איכותיים. כך תזהו חנות אינטרנטית אמינה:

  • מחיר – במקרה בו מחיר המוצרים נמוך בצורה משמעותית ממחירי השוק הדבר צריך להדליק עבורכם נורות אדומות שכן ייתכן ומנסים למכור לכם מוצר משומר, לא מקורי ובאיכות ירודה.
  • קנייה בטוחה – שימו לב כי האתר מאובטח כהלכה על מנת להבטיח כי לא ידלפו פרטי האשראי שלכם או של העסק.
  • מדיניות החזרות ברורה – חשוב לשים לב כי ישנה מדיניות החזרות ברורה ומוקד שירות זמין אליו ניתן לפנות במקרה הצורך.

 

Twiner – ציוד משרדי

בין אם אתם מחפשים טונר תואם או מקורי, ראש דיו תואם או אפילו מילוי מחסניות דיו באיכות הטובה ביותר, תוכלו למצוא את מבוקשכם בחנות המקוונת של "טווינר". בנוסף לכך תוכלו למצוא מעל ל-1000 מוצרים נוספים וליהנות ממשלוח עד לפתח המשרד לכל חלקי הארץ. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בעזרת מספר הטלפון 04-8538833.

img מכונות אוטומטיות
דילוג לתוכן